A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • részvétel vállalati gazdálkodási riportok készítésében;
  • részvétel havi, negyedéves kontrolling jelentések, beszámolók összeállításában;
  • részvétel a kontrolling-, tervezési- és riporting folyamatok, valamint az azt támogató IT megoldások fejlesztésében, működtetésében;
  • részvétel iparági összehasonlító elemzések készítésében, iparági driverek makroökonómiai összefüggéseinek feltárásában;
  • részvétel a Társaság teljesítményének mérésére alkalmas feladat-, teljesítmény-, kapacitás-, eredményesség- és hatékonysági mutatószám-rendszer kialakításában, működtetésében és fejlesztésében;
  • részvétel különböző időhorizontú üzleti tervek összeállításában;
  • üzletfejlesztési lehetőségek kapcsán modellépítés, megtérülésszámítás, DCF kalkulációk, gazdaságossági elemzések készítése;
  • részvétel a vezetői döntéseket megalapozó kontrolling jelentések, elemzések elkészítésében, business intelligence funkció felépítésében;
  • részvétel a beruházási/fejlesztési tervekben szereplő tételekhez kapcsolódó gazdaságossági elemzések elkészítésében.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • felsőfokú gazdasági végzettséggel;
  • középfokú angol nyelvtudással;
  • minimum 2 év releváns kontrolling területen szerzett tapasztalat, amely:
    • versenypiaci (IT, közlekedés, távközlés, termelő vállalat, nem tanácsadói, szolgáltatói üzletág);
    • aktív kontrolling területen (nem anyavállalati kontrollingot kiszolgáló, hanem helyi szinten teljes funkcionalitással és döntési körrel bíró kontrolling területen);
    • közép-, nagyvállalati szinten szerzett gyakorlat;
  • alapos számviteli ismeretekkel (felsőfokú számvitel végzettség, vagy felsőfokú intézményben szerzett legalább jó minősítésű számviteli szigorlat, vagy mérlegképes könyvelői minősítés);
  • business case készítésében, gazdaságossági számításban szerzett tapasztalattal (min. 5 különböző – nem tanácsadói vagy szolgáltatói üzletágban végzett – projektben);
  • modern prezentációs eszközök ismeretével, a PowerPoint magas szintű alkalmazásával;
  • professzionális szintű excel, adatbázis kezeléssel

Elvárások:

  • terhelhetőség;
  • komplex látásmód, logikus, analitikus gondolkodás;
  • erős problémamegoldó készség;
  • csapatmunkára való képesség;
  • jelenlegi munkahelye szerinti iparág átfogó ismerete, üzleti modell bemutatásának képessége;
  • jó kommunikációs képesség;
  • pontos, precíz munkavégzés.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

  • mérlegképes könyvelői képesítés;
  • IFRS ismerete;
  • tapasztalat vállalati pénzügyekben, Bloomberg/Reuters használat;
  • vállalatértékelési tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • egyedülálló, stabil hátterű cég;
  • inspiráló, kiemelkedő csapat;
  • erős gazdasági, pénzügy szakmai vezetés;
  • széleskörű aktuális gazdasági, piaci információkhoz való hozzáférés, szakmai látókör bővítés lehetősége;
  • kiegyensúlyozott munkaterhelés;
  • kellemes, modern munkakörnyezet, lendületes csapat.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület