IT Service Desk Operátor

Jelentkezz csapatunkba!

IT Service Desk Operátor pozícióba keressük leendő munkatársunkat.

Érdekel a repülés világa? Szeretnél egy innovatív, stabil hátterű vállalat tagja lenni? A több mint 700 főt foglalkoztató HungaroControl Zrt. világszínvonalú szolgáltatást nyújtó, tudásintenzív, kutatás-fejlesztésre nagy hangsúlyt helyező cég, mely a teljes magyar légtérben és a Koszovó feletti magas légtérben irányítja a repülőgépeket és garantálja azok biztonságos közlekedését. Keressük IT Service Desk Operátor pozícióba leendő munkatársunkat, aki nyitott, lendületes személyiség és szívesen tartozna egy stabil, de folyamatosan fejlődő, nemzetközi környezetű és különleges, hazánkban egyedülálló iparágban működő vállalathoz. Téged keresünk, ha úgy érzed értékteremtő csapatjátékos vagy, nem okoz gondot, hogy egyszerre több szálat tarts a kezedben és elfogadod, hogy szabályozott környezetben dolgozunk.

Feladatok

  • változatos felhasználó bejelentések end-to-end kezelése egy komplex IT infrastruktúrában;

  • a hibaelhárításban, és kérésteljesítésben aktív szakmai részvétel;

  • kritikus IT szolgáltatások folyamatos monitorozása, rendkívüli esemény esetén, fennakadás esetén felhasználók tájékoztatása;

  • vállalati rendezvényeken IT szolgáltatások biztosítása;

  • felhasználói adattörzs, levelezőlisták és jogosultságok kezelése;

  • folyamat- és eszközfejlesztésekben való részvétel;

  • irodatechnikai és felhasználói eszközök életciklus menedzsmentje;

  • IT eszközök könyvelése, dokumentálása a szükséges rendszerekben;

  • garanciális, és garancián túli javítások szervezése;

  • tudásbázis folyamatos karbantartása, bővítése.

Jelentkezés feltételei:

  • alap hálózati ismeret;

  • pályakezdők jelentkezését is várjuk;

  • 0-5 év releváns szakmai tapasztalat vagy szakirányú főiskolai/egyetemi végzettség;

  • magas szintű Microsoft Windows operációs rendszer, és Microsoft Office alkalmazás ismeret (telepítés, konfigurálás, hibaelhárítás);

  • angol nyelv középfokú ismerete;

  • szolgáltatói szemléletmód;

  • kiváló kommunikációs készség;

  • kiemelkedő problémamegoldó készség;

  • proaktivitás.

Jelentkezésnél előnyt jelent:

  • bármely MDM rendszer ismerete;

  • bármely ITSM rendszer ismerete;

  • Microsoft AD rendszergazda szintű ismerete;

  • tapasztalat nagyvállalati környezetben;

  • ITIL módszertan ismerete.

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;

  • folyamatos fejlődési lehetőség;

  • innovatív technológiák használata;

  • kulturált munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

Budapest, XVIII. kerület

Egészségünkért

  • Orvos a háznál
  • Egészségfejlesztés
  • Honvédkórház kártya
  • All You Can Move Kártya

A béren túl

  • Lakhatási támogatás
  • Segítjük az iskolakezdést
  • Szemüvegevásárlási támogatás
  • Cafeteriát adunk

Lépj előre

  • Nyelvi képzések
  • Kompetenciafejlesztés
  • Szakmai képzések
  • Vezetőfejlesztés
Még több juttatás
Jelentkezem