Leendő munkatársunk feladatai lesznek:
- toborzás-kiválasztási folyamatok end-to-end menedzselése (hirdetések készítése, előszűrés, interjúk szervezése és lefolytatása, kapcsolattartás a jelöltekkel, külsős partnerekkel);
- munkaviszony létesítésével kapcsolatos feladatok ellátása (foglalkoztatói ajánlatok kiadásától a beléptetésig);
- belső munkaerő mozgással kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása;
- munkaviszony megszüntetéssel, kiléptetéssel kapcsolatos folyamatokban való részvétel;
- közreműködés a teljesítményértékelési rendszer működtetésében;
- részvétel az onboarding programmal kapcsolatos feladatokban;
- HR témájú kommunikációk előkészítése, vezetők számára handoutok készítése;
- HR dashboard és egyéb riportok elkészítése;
- HR jellegű beszerzésekben való részvétel.
A
pozícióhoz kötődő elvárásaink:
- szakirányú felsőfokú végzettség (közgazdasági, HR);
- minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat;
- aktív kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt);
- naprakész munkajogi ismeretek;
- MS Office programok erős felhasználói szintű ismerete, kiemelten Excel tudás.
Jelentkezésnél
előnyt jelent:
- Nexon felhasználó szintű ismerete, ÁLM (Általános Lekérdező Modul) használatában szerzett tapasztalat;
- külföldi
munkavállalókkal kapcsolatos HR ügyintézésben szerzett tapasztalat.
Az ideális jelöltet az alábbiak jellemzik:
- pontosság, precizitás;
- problémamegoldás;
- ügyfélközpontúság;
- jó kommunikációs és tárgyalókészség;
- proaktivitás,
kezdeményezőkészség.
Amit kínálunk:
- HR projektekben való aktív részvétel;
- folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
- versenyképes jövedelem;
- munka-magánélet egyensúlya;
- egyedülálló, stabil hátterű cég;
- kellemes, modern munkakörnyezet, lendületes csapat;
- egészségmegőrző
programokon való részvételi lehetőség.
Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület