Operatív beszerzési referens és raktárkoordinátor

pozícióba keressük leendő munkatársunkat, aki szívesen tartozna egy stabil, de folyamatosan fejlődő, nemzetközi környezetben és különleges, hazánkban egyedülálló iparágban működő vállalathoz.           

Ezek a feladatok várnak Rád:

  • operatív beszerzési feladat: tárgyi eszközök, irodaszerek, informatikai termékek, szolgáltatások beszerzése
  • megrendelések feldolgozása, feladása
  • készletszint felügyelete, adott esetben pótlásáról való gondoskodás
  • raktározási feladat: áruátvétel, árukiadás és adminisztráció
  • készletek leltárazása és selejtkezelés

Az ideális jelölt az alábbiakkal rendelkezik:

  • minimum szakirányú középfokú végzettség (érettségi);
  • 2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • magabiztos MS Office ismeret, aktív Excel tudás;
  • valamely vállalatirányítási rendszer ismerete;
  • jó kommunikációs készség;
  • önállóan és precízen végzi a munkáját

Elbírálásnál előnyt jelent:

  • angol nyelvtudás;
  • tapasztalat raktári rendszerben való munkavégzésben;
  • VÁM ügyintézési ismeretek

És amit mindezért kínálunk:

  • stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • egészségügyi szűrővizsgálatokon való részvétel;
  • folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
  • normál, kötött-rugalmas munkarend

Munkavégzés helye: Budapest, 18. kerület

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és megfelelsz a feltételeknek, akkor jelentkezésedet a hirdetés alatt található adatlap kitöltése után, magyar nyelvű önéletrajz csatolásával várjuk.