A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Be- és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztráció;
  • Munkaügyi feladatok ellátása, személyi anyagok naprakészen tartása;
  • Rekreációs és egyéb juttatásokkal (cafeteriaval) kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
  • Kapcsolattartás a munkatársakkal és társterületekkel;
  • Statisztikai adatszolgáltatások;
  • Közreműködik létszám és személyi jellegű ráfordítások tervezéséhez és nyomon követéséhez szükséges támogató feladatokban;
  • Részt vesz a különböző juttatásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatokban;


A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • Szakirányú személyügyi végzettség (előny bér- és TB ügyintéző);
  • Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office tudás, kiemelten Excel;
  • 1-3 év tapasztalat munkaügyi területen
  • Nexon, Cégkapu, ÁNYK program ismerete előny, de nem feltétel;
  • Pontos, precíz munkavégzés;
  • Szabálykövetés és –alkalmazás;
  • Szolgáltatói szemlélet;
  • Ügyfélközpontúság;
  • Nyitottság.


Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
  • Folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • Felelősségteljes és kihívást jelentő munka.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület