A munkakörhöz tartozó feladatok:
  • a hazai számviteli szabályok szerint összeállítandó beszámoló elkészítésében történő részvétel;
  • analitikus nyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatok; könyvvizsgálatban, belső és külső ellenőrzésekben való részvétel;
  • folyamatba épített ellenőrzési pontok kidolgozásában, lekérdezések összeállításában történő részvétel, havi ellenőrzési feladatok;
  • a munkakörhöz kapcsolódó jogszabályváltozások követése, a szabályzatokban történő átvezetéshez szükséges módosítások előkészítése; számviteli megfelelősség ellenőrzése;
  • havi és éves zárlati munkálatokban történő részvétel;
  • újonnan bevezetésre kerülő SAP rendszerben egyeztetések, ellenőrzések elvégzése;
  • közreműködés közérdekű adatszolgáltatások és környezetvédelmi teljesítményértékelési rendszer adatszolgáltatások készítésében;
  • SAP integrált vállalatirányítási rendszerben a számviteli elszámolások biztosításához szükséges jogosultsági körébe rendelt paraméterezési feladatok (főkönyvi szám létrehozás, dimenzió létrehozás, cikkszám kontírozás, feladási profil készítés stb.);
  • új gazdasági eseményekhez kapcsolódó kontírozási lépések kidolgozása;
  • bérfeladások átvételével kapcsolatos feladatok, és az átvételt követő ellenőrzési, könyvelési, bizonylatolási feladatok;
  • vegyes tételek könyvelése, a könyveléshez szükséges feljegyzések elkészítése, bizonylatok nyomtatása, lefűzése, irattározása;
  • külföldi kiküldetések teljesítés utáni elszámoltatása, szakmai igazolás ellenőrzése, személyi jövedelemadóról szóló törvényből eredő adatszolgáltatási kötelezettség.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:
  • felsőfokú számviteli végzettség;
  • (regisztrált) mérlegképes könyvelői képesítés;
  • legalább 3 év szakirányú szakmai tapasztalat;
  • stabil számviteli ismeretek;
  • alapszintű angol nyelvtudás;
  • átfogó könyvelői tapasztalat SAP rendszerben való munkavégzésben;
  • tapasztalat SAP bevezetésben;
  • erős felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • rendszerszemlélet, strukturált gondolkodásmód;
  • jellemző Rád a rendszerszemlélet és eredményorientáltság;
  • szakmailag elkötelezett vagy;
  • szaktudásodat folyamatosan fejleszted;
  • jó kommunikációs képességgel rendelkezel.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
  • középszintű angol nyelvtudás.

Amit kínálunk:
  • versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások;
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • stabil hátterű középvállalat;
  • modern munkakörnyezet;
  • folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • speciális HR eszközök megismerése és fejlesztési lehetősége;
  • versenyképes jövedelem;
  • kulturált munkakörnyezet;
  • teljes munkaidő; általános, heti 5 napos munkarend, home office lehetőséggel.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület