A HungaroControl IT Service Desk csapatának tagjaként alábbi feladatokkal várunk:

  • Részvétel a HungaroControl Vállalati IT infrastruktúra feladatainak megvalósításában;
  • Beérkező hibajelentések, kérések fogadása és megoldása, ill. az ezekkel kapcsolatos feladatok szétosztása, valamint a kapcsolódó adminisztráció elvégzése;
  • Feladatok továbbítása megoldó csoportok felé;
  • Kliens számítógépek telepítése és konfigurálása;
  • Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése;
  • IT eszközök adminisztrációja, tesztelése, selejtezése.

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • éppen felsőfokú tanulmányokat folytatsz valamely főiskolai/egyetemi képzésében (preferáltan szakirányú);
  • nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
  • fontos számodra a pontos, precíz adminisztráció és dokumentáció;
  • kiemelt értéknek tartod a szakértelmet és a minőségi munkavégzést;
  • szeretsz és tudsz is csapatban dolgozni;
  • úgy érzed, megvan benned a munkához szükséges ügyfél orientáltság;
  • tanulmányaid mellett belefér a heti 30 óra munkavégzés;
  •  hosszabb távon tervezel velünk dolgozni, legalább 6 hónapig és rendelkezel hallgatói jogviszonnyal.

Előnyként fogjuk értékelni a jelentkezésednél:

  • IT területen szerzett gyakorlat;
  • A témakörhöz kapcsolódó tapasztalat, műhelymunka, szakdolgozat, publikációk;
  • Repülés iránti érdeklődés, kapcsolódás.

Munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület