A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Létszám- és a személyi jellegű költségek tervezésében, monitorozásában, a havi riportok és negyedéves/éves beszámolók előkészítésében való részvétel;
  • Terv-tény elemzéseket készítése, az eltérésekre épülő szakmai javaslatok/intézkedések előkészítésében való részvétel;
  • Eseti és rendszeres riportok, statisztikák, elemzések készítése;
  • Havi és éves zárásokhoz kapcsolódó adatszolgáltatások előkészítésében való részvétel;
  • Bérpiaci felmérések előkészítésében és azok elemzésében való aktív részvétel;
  • Kompenzációhoz és egyéb juttatásokhoz kapcsolódó kimutatások készítése;
  • Bérpiaci trendek figyelése, elemzések, kimutatások készítése;
  • Kompenzációs politika és a HR kontrolling rendszer alakításában, fejlesztésében való aktív részvétel.


A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Legalább 1 éves munkatapasztalat hasonló munkakörben;
  • Érdeklődés a HR kontrolling és a kompenzációs szakterület irányába;
  • Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office tudás, kiemelten Excel;
  • Önálló munkavégzés;
  • Pontosság, precizitás;
  • Jó analitikus és elemző készség, kiemelkedő numerikus képességek;
  • Üzleti szemlélet;
  • Nyitottság, újító szemlélet;
  • Csapat és csapatmunka iránti elkötelezettség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
  • Folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • Felelősségteljes és kihívást jelentő munka.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület