A HungaroControl IT Service Desk csapatának tagjaként alábbi feladatokkal várunk:
- Részvétel a HungaroControl Vállalati IT infrastruktúra feladatainak megvalósításában;
- Beérkező hibajelentések, kérések fogadása és megoldása, ill. az ezekkel kapcsolatos feladatok szétosztása, valamint a kapcsolódó adminisztráció elvégzése;
- Feladatok továbbítása megoldó csoportok felé;
- Kliens számítógépek telepítése és konfigurálása;
- Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése;
- IT eszközök adminisztrációja, tesztelése, selejtezése.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- éppen felsőfokú tanulmányokat folytatsz valamely főiskolai/egyetemi képzésében (preferáltan szakirányú);
- nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
- fontos számodra a pontos, precíz adminisztráció és dokumentáció;
- kiemelt értéknek tartod a szakértelmet és a minőségi munkavégzést;
- szeretsz és tudsz is csapatban dolgozni;
- úgy érzed, megvan benned a munkához szükséges ügyfél orientáltság;
- tanulmányaid mellett belefér a heti 30 óra munkavégzés;
- hosszabb távon tervezel velünk dolgozni, legalább 6 hónapig és rendelkezel hallgatói jogviszonnyal.
Előnyként fogjuk értékelni a jelentkezésednél:
- IT területen szerzett gyakorlat;
- A témakörhöz kapcsolódó tapasztalat, műhelymunka, szakdolgozat, publikációk;
- Repülés iránti érdeklődés, kapcsolódás.
Mi mit ajánlunk Neked:
- versenyképes, sávosan emelkedő órabér;
- hosszú távú munkalehetőség és felelősségteljes feladatok;
- rugalmas, tanulmányaidhoz illeszthető munkaidő;
- olyan egyedülálló és Izgalmas iparágban szerezhetsz tapasztalatot, ami az önéletrajzodat egyedivé teszi.