Munkaerőkölcsönzéssel 1 év határozott időre keressük leendő munkatásunk.

A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • vállalatirányítási rendszerben történő adminisztratív feladatok ellátása (adatok rögzítése, ellenőrzése, javítása);
  • beszerzési rendelések, cikkszámok létrehozása és javítása, társosztályokkal történő egyeztetés;
  • folyamatszemléletű pénzügyi és számviteli egyeztetések, főkönyvi és eszköznyilvántartási szempontból történő megfelelőség vizsgálata;
  • Intrastat adatszolgáltatáshoz és a termékdíj bevalláshoz adatgyűjtés;
  • hasznosítási és selejtezési szabályzatban meghatározott titkári feladatok ellátása, folyamatok előkészítése és jegyzőkönyvek készítése.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • középfokú végzettség (pénzügyi, közgazdasági);
  • 2-3 éves tapasztalat adminisztrátori munkakörben, pénzügyi, számviteli vagy beszerzési területen;
  • középfokú angol nyelvtudás;
  • vállalat irányítási rendszer ismerete;
  • az MS programok felhasználói szintű ismerete, kimagasló Excel és Sharepoint felület kezelés;
  • jó fogalmazási készség;
  • alapos, felelősségteljes munkavégzés;
  • megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • SAP ismerete.

Amit kínálunk:

  • folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
  • egyedülálló, stabil hátterű cég;
  • kellemes, modern munkakörnyezet.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület