Munkaerőkölcsönzéssel 1 év határozott időre keressük leendő munkatásunk.
A munkakörhöz tartozó feladatok:
- vállalatirányítási rendszerben történő adminisztratív feladatok ellátása (adatok rögzítése, ellenőrzése, javítása);
- beszerzési rendelések, cikkszámok létrehozása és javítása, társosztályokkal történő egyeztetés;
- folyamatszemléletű pénzügyi és számviteli egyeztetések, főkönyvi és eszköznyilvántartási szempontból történő megfelelőség vizsgálata;
- Intrastat adatszolgáltatáshoz és a termékdíj bevalláshoz adatgyűjtés;
- hasznosítási és selejtezési szabályzatban meghatározott titkári feladatok ellátása, folyamatok előkészítése és jegyzőkönyvek készítése.
A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:
- középfokú végzettség (pénzügyi, közgazdasági);
- 2-3 éves tapasztalat adminisztrátori munkakörben, pénzügyi, számviteli vagy beszerzési területen;
- középfokú angol nyelvtudás;
- vállalat irányítási rendszer ismerete;
- az MS programok felhasználói szintű ismerete, kimagasló Excel és Sharepoint felület kezelés;
- jó fogalmazási készség;
- alapos, felelősségteljes munkavégzés;
- megbízhatóság, pontos, precíz munkavégzés.
Előnyt jelent:
- SAP ismerete.
Amit kínálunk:
- folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
- egyedülálló, stabil hátterű cég;
- kellemes, modern munkakörnyezet.
Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület