A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Teljes körű bérszámfejtési és munkaügyi feladatok ellátása;
  • Közreműködik a havi rendszeres adó- és járulékbevalláshoz, illetve utaláshoz kapcsolódó feladatokban;
  • Be- és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztráció, hatóság felé történő bejelentése;
  • Jövedelem- és járulékigazolások, illetve a kilépéssel összefüggő igazolások kiállítása;
  • Az éves személyi jövedelemadó, egyéni és munkáltatói járulék bevalláshoz kapcsolódó feladatok elvégzése;
  • NYESZ-R, Rekreációs és egyéb juttatásokkal (cafeteriaval) kapcsolatos feladatok ellátása;
  • Statisztikai adatszolgáltatások;
  • Közreműködik létszám és személyi jellegű ráfordítások tervezéséhez és nyomon követéséhez szükséges támogató feladatokban;
  • Részt vesz a bérmegállapodásokkal, és különböző juttatásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatokban;
  • kapcsolattartás a munkatársakkal és társterületekkel;
  • Kompenzációs munkatárs és HR kontroller támogatása.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • Szakirányú végzettség (bér és munkaügyi ügyintéző);
  • Legalább 3 éves komplex bérszámfejtési és munkaügyi szakmai tapasztalat;
  • Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office tudás, kiemelten Excel;
  • Nexon, Cégkapu, ÁNYK program ismerete;
  • Önálló munkavégzés;
  • Pontosság, precizitás;
  • Szabálykövetés és –alkalmazás;
  • Szolgáltatói szemlélet;
  • Ügyfélközpontúság;
  • Nyitottság.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
  • Folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • Felelősségteljes és kihívást jelentő munka.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület