A munkakörhöz tartozó feladatok:
- Teljes körű bérszámfejtési és munkaügyi feladatok ellátása;
- Közreműködik a havi rendszeres adó- és járulékbevalláshoz, illetve utaláshoz kapcsolódó feladatokban;
- Be- és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztráció, hatóság felé történő bejelentése;
- Jövedelem- és járulékigazolások, illetve a kilépéssel összefüggő igazolások kiállítása;
- Az éves személyi jövedelemadó, egyéni és munkáltatói járulék bevalláshoz kapcsolódó feladatok elvégzése;
- Rekreációs és egyéb juttatásokkal (cafeteriaval) kapcsolatos feladatok ellátása;
- Statisztikai adatszolgáltatások;
- Közreműködik létszám és személyi jellegű ráfordítások tervezéséhez és nyomon követéséhez szükséges támogató feladatokban;
- Részt vesz a különböző juttatásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatokban;
- kapcsolattartás a munkatársakkal és társterületekkel;
A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:
- Szakirányú végzettség (bér és munkaügyi ügyintéző);
- Legalább 3 éves komplex bérszámfejtési és munkaügyi szakmai tapasztalat;
- Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office tudás, kiemelten Excel;
- Nexon, Cégkapu, ÁNYK program ismerete;
- Önálló munkavégzés;
- Pontosság, precizitás;
- Szabálykövetés és –alkalmazás;
- Szolgáltatói szemlélet;
- Ügyfélközpontúság;
-
Nyitottság.
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
- Folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
-
Felelősségteljes és
kihívást jelentő munka.
Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület