A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • a támogatott területek adminisztrációs teendőinek ellátása (levelezési, iktatási, postázási feladatok, valamint az Iratkezelési Szabályzat szerinti ügyiratkezelés, irattári selejtezés);
  • megbeszélések, tárgyalások előkészítése, ütemezésük koordinálása, technikai háttér biztosítása, jegyzőkönyvvezetés;
  • a Társaság más szervezeti egységeivel, külsős partnereivel való kapcsolattartás, a szakterületre érkező, külsős vendégek fogadása, kísérése, részükre belépési engedélyek igénylése, eseti jelleggel reprezentációs feladatok ellátása;
  • szakterület munkájához szükséges irodaszerek és egyéb eszközök biztosítása, raktári felvétele;
  • a szakterületek egyes beszerzéseinek rögzítése a Társaság által használt vállalatirányítási rendszerben, a folyamat ellenőrzése és nyomon követése;
  • külföldi kiküldetéssel és taxi kártyákkal kapcsolatos feladatok ellátása;
  • társasági titkári feladatokban való részvétel;
  • elektronikus és papír alapú szerződéstár működtetésében való részvétel.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

  • felsőfokú végzettség;
  • 5 év releváns szakmai tapasztalat;
  • alapfokú angol nyelvtudás;
  • gépírási gyakorlat;
  • MS programok felhasználói szintű ismerete.
  • pontosság, precizitás;
  • jó kommunikációs készség;
  • jó szervezési, koordinálási készség;
  • szolgáltatói szemléletmód;
  • jó helyzetfelismerő és problémamegoldó készség.

Amit kínálunk:

  • folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • kulturált munkakörnyezet;
  • ingyenes parkolási és sportolási lehetőség;
  • normál, heti ötnapos munkarend.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület