Leendő munkatársunk feladatai lesznek:

  • toborzás-kiválasztási folyamatok end-to-end menedzselése (hirdetések készítése, előszűrés, interjúk szervezése és lefolytatása, kapcsolattartás a jelöltekkel, külsős partnerekkel);
  • munkaviszony létesítésével kapcsolatos feladatok ellátása (foglalkoztatói ajánlatok kiadásától a beléptetésig);
  • belső munkaerő mozgással kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása;
  • munkaviszony megszüntetéssel, kiléptetéssel kapcsolatos folyamatokban való részvétel;
  • közreműködés a teljesítményértékelési rendszer működtetésében;
  • részvétel az onboarding programmal kapcsolatos feladatokban;
  • HR témájú kommunikációk előkészítése, vezetők számára handoutok készítése;
  • HR dashboard és egyéb riportok elkészítése;
  • HR jellegű beszerzésekben való részvétel.

A pozícióhoz kötődő elvárásaink:

  • szakirányú felsőfokú végzettség (közgazdasági, HR);
  • minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat;
  • aktív kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt);
  • naprakész munkajogi ismeretek;
  • MS Office programok erős felhasználói szintű ismerete, kiemelten Excel tudás.

Jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Nexon felhasználó szintű ismerete, ÁLM (Általános Lekérdező Modul) használatában szerzett tapasztalat;
  • külföldi munkavállalókkal kapcsolatos HR ügyintézésben szerzett tapasztalat.

Az ideális jelöltet az alábbiak jellemzik:

  • pontosság, precizitás;
  • problémamegoldás;
  • ügyfélközpontúság;
  • jó kommunikációs és tárgyalókészség;
  • proaktivitás, kezdeményezőkészség.

Amit kínálunk:

  • HR projektekben való aktív részvétel;
  • folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • munka-magánélet egyensúlya;
  • egyedülálló, stabil hátterű cég;
  • kellemes, modern munkakörnyezet, lendületes csapat;
  • egészségmegőrző programokon való részvételi lehetőség.

Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület